Каратисти України матимуть надійний захист

Дата публікації 31.10.2017  | Comments (0)

Звична картина на будь-якому змаганні з карате. Перед початком двобою суддя оглядає екіпірування спортсменів – карате-гі (кімоно та штанці) та захист. Сторонні глядачі вважають, що йде контроль відповідності спортивним вимогам. Проте знавцям добре відомо, що судді перевіряють бренди виробників екіпірування – чи вони є сертифікованими з боку Всесвітньої федерації карате (WKF) або континентальних чи національних федерацій, згідно зі статусом змагань.

В світі спорту загалом, а особливо – в світі спортивних єдиноборств надзвичайно важливу роль відіграє екіпірування. Його найголовніше призначення щодо карате – це безпека спортсменів. Тому для всіх елементів костюму та захисту існують суворі вимоги.

Карате в усьому світі займаються понад 170 млн. людей. Тому є величезний попит на предмети екіпірування, та працює велика кількість його виробників. Вони різні, орієнтовані на різні сегменти споживача – відповідно до спортивних амбіцій та фінансових можливостей. Для когось з них виробництво екіпірування для карате є головним або навіть єдиним напрямком роботи, а для когось – побічною темою бізнесу.

WKF має офіційних партнерів з екіпірування, чия продукція є  сертифікованою (approved), та лише вона може використовуватися учасниками змагань під егідою федерації. Якщо стосовно карате-гі йдеться про 33 компанії, то в темі захисту сертифікованими є 10 брендів. Це компанії Adidas, Arawaza, Budo-Nord, Dae do, Hayashi, Smai, Shureido, Tokaido, Wacoku, Wesing.

Тому можна побачити ще й таку звичну картину на будь-якому змаганні: неодмінні яскраві борди компаній-виробників екіпірування з зображеннями зірок карате, а також – точки продажу власне предметів амуніції та захисту. 

Довгий час в Україні ті, хто займається карате, роздобували собі екіпірування де доведеться. Ще й сьогодні не є рідкістю, коли батьки приводять дитину до клубу карате, купивши в найближчому спортивному магазині екіпірування для боксу, дзюдо, таеквондо тощо. Ані системи придбання необхідних речей, ані знання щодо потреб та вимог у масового споживача не було.

Але в останні часи ситуація істотно змінюється. Вже чотири роки в Україні працює компанія Sports Equipment, яка системно займається постачанням та реалізацією екіпірування для карате. Два роки тому компанію очолив Євген Смирнов, доцент Київського національного економічного університету. Сьогодні Sports Equipment є партнером Української федерації карате (УФК), має певні доробки та великі плани на майбутнє.

«У нас є два пріоритети, - каже Євген Смирнов. – Зрозуміло, що присутній комерційний інтерес. Але надзвичайно важливим є прагнення забезпечити максимальний рівень безпеки для українських спортсменів».

За словами пана Смирнова, задачею компанії є не створення власної роздрібної мережі, а договірні стосунки з діючими структурами – онлайн та офлайн. Головні канали дистрибуції це тренери, спортсмени, батьки. Головні джерела – переважно виробники екіпірування, за рідким виключенням – це прямі представники виробників в Україні.

Sportsequipment, яка починала зі співпраці з брендом Best Sport (Прага), сьогодні має договори та представляє в Україні бренди Dae do (Іспанія) та Tokaido (Китай/Японія). Впродовж 2017 року були укладені контракти з брендами Arawaza (Канада) та Kihon (Турція). А подальші пошуки перспективних напрямків на ринку спортивного екіпірування і спортивного одягу готують для своїх клієнтів приємні сюрпризи на 2018 рік.

Шляхи надходження товару на ринок України були відпрацьовані заздалегідь, що дає змогу Sports Equipment отримувати найвигідніші передумови для ціноутворення не тільки для корпоративних замовників, але й для кінцевого споживача. Йдеться про прямі контакти з постачальниками, роботу через європейський хаб в Польщі, напрацювання в Туреччині та Китаї, про зручну логістику. В Україні компанія застосовує завезення зразків продукції, їх роздачу в клуби для випробувань, отримання зворотнього зв’язку. Для споживачів пропонуються великий вибір, добре співвідношення ціни та якості, гарний сервіс: наявність товару на складі, можливість оперативної доставки, за потреби – обмін браку. Тренерам як головній ланці дистрибуції пропонуються зручні умови для співпраці. Ще один момент – можливість перевірки на контрафакт, з метою уникнути підробок.

Євген Смирнов підкреслює, що ринок досить великий, на ньому діють й інші гравці. «На ринку беззаперечно присутні й інші оператори спортивного екіпірування для карате, - каже він. – Наприклад, це бренди Budo-Nord, Adidas, Smai, Nagashi, які виводять на ринок України наші колеги. Але для нас це в першу чергу виклик, щоби кожного дня ставати краще, оперативно реагуючи на потреби своїх клієнтів».

Sports Equipment  дбає про свій імідж. Тому компанія розвиває різні спонсорські програми як офіційний партнер УФК, є членом Karate Business Club, а також планує приймати участь у благодійних заходах. Це участь торгівлею в усіх заходах УФК. Це підтримка спортсменів безоплатним екіпіруванням – зокрема, в межах спільної акції з брендом Tokaido з підтримки молодих спортсменів УФК. Є плани щодо підтримки спортсменів з малозабезпечених родин. При цьому є прагнення охопити регіони, не обмежуватися Києвом. Також ведеться робота по вдосконаленню екіпірування та залученню нових брендів – для можливої сертифікації УФК. На 2018 рік планується запровадити спонсорство окремих провідних спортсменів. За підсумками співпраці в 2016 році Sports Equipment преміювала своїх найкращих споживачів окремими подарунками для тренерів в декількох номінаціях.

Компанія веде бізнес сучасними методами. Sports Equipment  має сайт в Інтернеті (http://sportsequipment.com.ua/), який постійно наповнюється. Там  споживачі можуть побачити новинки, фото продукції, почитати про її особливості. Осучаснення бізнесу, в тому числі і екіпірування, здійснюється також завдяки соціальним мережам. Пройшло вже багато розіграшів через мережу Фейсбук та Інстаграм.

Важливо, щоби всі, хто займається та прагне займатися карате, відповідно до рівня спортивних претензій та фінансових можливостей мали можливість придбати необхідну амуніцію та захист доброї якості. Добре налагоджена система від добросовісного постачальника у співпраці з зацікавленими та компетентними тренерами дасть стратегію win-win, де у виграші залишаються всі учасники процесу.